piątek, 12 kwietnia 2024

Jubileusz - 25 lat pisania książek!

 

Kochani Czytelnicy!

Wczoraj miał miejsce niezwykły dla mnie dzień. Równo 25 lat temu rozpocząłem pracę nad moją pierwszą książką. Nie przypuszczałem wówczas, że wyruszam w pasjonującą podróż po krainach pełnych tajemnic, zapomnianych historii, zadziwiających relacji i pytań wciąż czekających na odpowiedzi. Przez te minione 25 lat przeżyłem setki elektryzujących przygód, wiele razy dobijałem do lądów, na których nikogo wcześniej nie było. Niezwykłe to doznania, które już zawsze cieszyć będą me serce i umysł. Każda kolejna książka była intelektualnym wyzwaniem. Eksplorowałem liczne, nieraz jakże odrębne tematy. Zawsze motywowała mnie chęć poznania prawdy. Wszak to ona jest najciekawsza.

Poniżej możecie zobaczyć, jak krok po kroku, rok po roku, powstawały moje kolejne książki. Razem, na obecną chwilę 31 publikacji. Zamyka ją „Sprzymierzeniec”, czyli moja debiutancka powieść fantastycznonaukowa.

 Dziękuję Wam drodzy Czytelnicy za te 25 lat. Liczę na kolejne :-)


























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz